Vývoj systému CRM a helpdesk | Studio 9

Společnost STUDIO 9 realizuje Projekt VÝVOJ SYSTÉMU CRM A HELPDESK, který je spolufinancován Evropskou unií.

Cílem projektu 9 je vytvoření nového systému, který umožní lépe vyhledávat nové zákazníky, organizovat práci na projektech a zefektivnit komunikaci. V rámci projektu dojde k vývoji, implementaci a k uvedení nového produktu na trh.

Vývoj systému CRM a HelpDesk

V rámci projektu bude vytvořen sofistikovaný nástroj, který v jednom řešení umožní nejen evidovat nové zákazníky a zakázky, ale také sofistikovaně řídit požadavky zákazníků stávajících. Dostupné systémy, které existují na trhu, se zaměřují většinou pouze na jednu z uvedených činností a jejich komplexnost je vhodná spíše pro firmy větší velikosti. Jejich cena je také pro malé firmy nedostupná. S podobnými problémy se typicky potýkají malé firmy, kterým nově vyvinuté řešení pomůže ke zvýšení efektivity. Nové řešení by mělo mít následující základní funkce:

CRM

  • Dashboard s reporty
  • Databáze firem
  • Databáze kontaktů
  • Pipeline
  • Kalendář
  • Nabídky
  • Objednávky
  • Projekty
  • Úkoly
  • Diskuzní fórum
  • Propojení na fakturační SW

HelpDesk

  • Zadávání požadavků zákazníky
  • Vyřizování požadavků
  • Komentáře
  • To-do listy
  • Statistiky
  • Aktuality
  • Znalostní báze
  • Propojení na CRM

  • Analýza požadavků na vyvíjený systém
  • Příprava funkční a technické specifikace
  • Příprava wireframe
  • Kódování šablon
Datum ukončení etapy I: 31. 12. 2017

Výstupem Etapy I bude detailní funkční a technická specifikace včetně jednotlivých obrazovek pro prototyp.

Etapa II

  • Vývoj prototypu
  • Úvodní testování a zpětná vazba od pilotních zákazníků
  • Úprava specifikace s plánem funkcí pro první verzi
  • Kódování šablon
Datum ukončení etapy II: 30. 4. 2018

Výstupem Etapy II bude vytvoření pilotní verze systému, který bude nasazen vybraným zákazníkům k testování.

Etapa III

  • Vývoj betaverze
  • Testování a ladění
  • Příprava a uvedení první verze na trh
Datum ukončení etapy III: 30. 9. 2018

Výstupem Etapy III bude vytvoření ostré, plně funkční verzi systému. Současně bude připraven plán uvedení ostré verze na trh.

Etapa IV

  • Příprava a uvedení první verze na trh
  • Zpětná vazba od prvních komerčních zákazníků
  • Příprava funkční specifikace druhé verze
Datum ukončení etapy IV: 31. 3. 2019

Výstupem Etapy IV bude specifikace druhé verze, která vznikne na základě uživatelského užívání v ostrém provozu.

Etapa V

  • Vývoj druhé verze
  • Testování a ladění
  • Příprava uvedení druhé verze na trh
Datum ukončení etapy V: 31. 12. 2019

Výstupem Etapy IV bude druhá verze systému, která vznikne na základě uživatelského užívání v ostrém provozu.

Datum ukončení projektu: 31. 12. 2019

Projekt je podpořen v rámci Operačního programu Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (OP PIK), PO-4 „Rozvoj vysokorychlostních přístupových sítí k internetu a informačních a komunikačních technologií“ a je spolufinancován Evropskou unií.

Awwwards