Meopta - optika, s.r.o.
Nový web s konkrétním cílem.
Po seznámení se s detaily a vyslechnutí konkrétnějších požadavků jsme přišli s možným řešením. Vznikla tak webová prezentace, která odráží kvalitu, konkurenceschopnost a spolehlivost značky.
Firma Meopta se ve výrobě optických produktů řadí mezi specialisty na trhu, a to v oblasti průmyslu, vojenství a sportu. Cílem bylo ukázat její pravou tvář prostřednictvím vlastní online prezentace a zároveň propojit jednotlivé oblasti působnosti pod jedinou značku. Při tvorbě webu a řešení jeho funkčnosti jsme museli vzít v úvahu diverzifikovanost cílové skupiny i řadu odlišných referencí. V závěru však vznikla srozumitelná struktura zasazená do čistého designu.
Brief
Vytvoření precizního a funkčního webu, který by akcentoval profesionalitu v oboru a seriózní charakter firmy Meopta. Hlavním cílem bylo zpracovat velké množství textových podkladů. Navrhnout vhodné řešení jejich členění a docílit tak srozumitelnosti a přehlednosti celého webu.
Design webu
Pro tvorbu designu celého webu jsme se rozhodli využít barev, které se s prezentací a charakterem společnosti pojí. A nešlo o pouhé vizuální doplnění. Barevné spektrum jsme využili také jako prvek pro diferenciaci jednotlivých odvětví, ve kterých se firma pohybuje. Stejně tak jsme v něm hledali možné paralely s dodanými fotografiemi, a tak vznikly logické a vkusné vizuální kombinace prostupující celý web. Produktové snímky pak vznikly v našem vlastním fotografickém studiu.
Bez perfektně promyšleného UX by to však nešlo. Zaměřili jsme se hlavně na funkčnost - zejména na propojení informační struktury a designu. Po několika týdnech intenzivní spolupráce jsme dospěli k efektivnímu řešení, které funguje.